reklama

Bociany utocia!!!

Tak fajn. Uz sa to zacalo. Vsetci naokolo sa vydavaju, zenia, rodia… Zatial som nepocitila potrebu vrhat sa na cudzie deti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zaujimavejsia bola vzdy hra na vojakov a lozenie po stromoch.

Ta umelohmotna mrtvolka v tvare mini dietata s vypulenymi ocami ma desila.

 

Jasne, ze ked budem mat vlastne, bude to cele o inom. Pretoze to bude moje dieta. Vraj sa tomu hovori materinsky cit. Teda nie kamaratkyn ci susedkyn cit. Len nech sa potom niekto cudzi opovazi vziat moje dieta na ruky a blabotat mu cosi nezmyselne do tvare!  

 

O par mesiacov pribudne do rodinneho albumu nova tvar. A ja si nemozem pomoct. Mne je uplne jedno, ci to bude chlapec alebo dievca, ci bude mat hnede vlasy alebo blond, velky nos, odstavajuce usi…Tieto kecy ma neskutocne rozculuju. Dolezite je, aby bolo zdrave. To kotkodakanie okolo je totalne o nicom. Chodte s tym vsetci niekam!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

PS: Dufam, ze to moje bude tiez lozit po stromoch a zbierat anglicaky.

 

Sidonia Alkaff

Sidonia Alkaff

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mam sa dobre! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu